3. aug. 2011

Billeder fra højskole

 Laura var super god til at spille på guitar. Vi andre sang og hyggede i mens. 
Simone og jeg. Vi mødtes for tre år siden på Køng højskole og har været sammen på højskole lige siden.
Søde Mathias :)
Daniel prøvede også.. dog uden det store held.
 Vi var vel crimers..
 Slut scenen i vores Crime Rider film. 
 Ekstrem hård cirkeltræning. Her Simone og Laura der er i gang. Frækt.
 Et billede af os tøser til cirkeltræning. Jeg savner dem allerede.
Daniel prøvede at hamle op med utrolig veltrænet mand. Det gik dog ikke.
 Mathias og jeg til afslutningsfesten.
 Daniel og Simone hygger. Jeg mødte dem begge på Køng højskole for 3 år siden
 Smukke Nikoline ;)
 Vores holdledere Tobias og Rasmus. Skønne drenge.

 Mads valgte at falde i søvn allerede ved 11-tiden og han blev straffet. 
 Utrolig uheldigt billede af mig. Synes alligevel det skulle med. Man må godt have lidt selvironi!
 Hele højskolen var samlet til fælles middag, inden bordene blev rykket og der blev danset. 
 Mads og jeg - inden han faldt i søvn :)
 De søde typer laver lidt spas.
 Min første dans gik til Nikolines far Peer.

____________________________________________________________________________________________________
Det var ikke mange billeder der blev taget, da der var aktiviteter hele tiden. Men til festen og den sidste dag, blev der dog taget et par eller faktisk mange flere! I får lige et udsnit af dem her, fotografen er min søde veninde Nikoline(se hendes blog her: Some sort of random)

Det har virkelig været en dejlig uge.. IHS jeg vil tilbage!!

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ hyggeligt ud! :-)

    xx

    SvarSlet
  2. Det ser super hyggeligt ud! Og hvor er du bare helt sindsygt ektrem SMUK! WOW!!

    SvarSlet
  3. lyder så skønt! dejlige billeder

    SvarSlet
  4. Hold nu op manner hvor er du smuk! og hvor ser det bare hyggeligt ud :)

    Hilsen Julie, www.flying-galaxies.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Ej mulle, har slet ikke set dette før! Mange tak for at du brugte min billeder, og linkede til bloggen ;-) kys

    SvarSlet