5. aug. 2011

Details



Sko//Converse - Korte leggins//Miss Juli - Underkjole//Arvestykke - Bluse//Weekday

I går aftes kom jeg hjem fra nogle dejlige dage i sommerhus med 3 skønne piger(billeder kommer). Vi hyggede, snakkede, grillede og slikkede sol. 

I dag har jeg slappet af, været i den lokale genbrug(og købt en masse fine ting jeg allerede er heeeeelt vild med, billeder kommer senere), drukket kaffe hos Michala og ja nu.. sidder jeg alene og spiser aftensmad, da mine forældre og bror er taget til Norge for at vandre. 

Og så lige lidt fakta, der faktisk overhoved ikke har noget med mig at gøre, men for 5 min. siden blev jeg ringet op af min veninde Emma Line, der skriger til mig at hun har vundet et stilet-løb i forbindelse med CPH Fashion Week. Hun har løbet 100 m. i stiletter og er kommet først - med hjem fik hun et par stiletter fra Balenciaga  til 5500 kr(!!!) og en Eco cykel i hvid. Jeg er i øjeblikket mundlam(ikke at der alligevel ville være grund til at tale, nu da jeg er alene - men altså, hvor fucking vildt er det lige?????!). Jeg er overlykkelig på hendes vegne. Shiit.

Og så lige ét til OMG.. jeg er jo næsten oppe på 200 læsere via Google. Det er da også bare for vildt og dejligt. Det må snart fejres med et give-away tror jeg! :)

Kys herfra - tak fordi i holder ved selvom jeg ikke er den bedste blogger her for tiden. Det betyder meget for mig.

Just some pics from my outfit today. Thanks for still following although I'm not the best blogger at the moment. 

9 kommentarer:

  1. Selvfølgelig holder jeg ved. Nyder at læse din skønne blog! :)

    Kig gerne forbi,
    agnesvictoria.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Wauw! Godt gået af din veninde, og super lækre ting hun har vundet. Btw hvor lyder det bare hyggeligt.

    xx

    SvarSlet
  3. Er vild med dine billeder!!
    Kig forbi, hvis du lyster :)
    http://anne-dorthe-aboutagirl.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Sygt nok! - Hvor godt gået af din veninde. Det lyder som en rigtig hyggelig dag. :-)

    // Emma. - www.the-black-one.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Fin blog! er fast læser nu! :)
    Laura
    livingwithlaurasokilde.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Woooow, hvor fedt for din veninde! :-D Er blevet fast læser!

    // Rikke - Fyldtmedsmil.blogspot.com
    - Kig meeeget gerne forbi, eftersom den er ny :-P

    SvarSlet
  7. hvor er din veninde en kæmpe heldig heldig pige!!! Jeg er misundelig.
    Jeg faldt lige over din blog, og jeg blev så glad at jeg er fast læser :D
    - Lækkert outfit.

    SvarSlet
  8. pretty cool blog

    i follow you

    xoxo Nando

    SvarSlet
  9. Tusind tak for de søde kommentarer og ja min veninde er sgu for vild haha :) Og velkommen til de nye læsere!!

    Knus fra Sofie Louise

    SvarSlet