30. jul. 2011

Nye køb

To genbrugsfund. Den ene er en skjorte fra H&M, den har det sødeste stof og ser super flot ud til højtaljede shorts. Den anden er en stor bluse (derfor kjole til mig) den har den smukkeste farve, der er en smule afdæmpet, hvilket passer mig godt :)
En sød knage. Jeg tror at jeg hænger den ved mit spejl og bruger den til halskæder - der er efterhånden fyldt godt op på den ene knage jeg har nu.
Tre fine og gammeldags bøjler. Desværre er krogene for små så det ser dumt ud at de hænger sammen med 5 cm. længere bøjler på mit stativ.
Apotekerflasker. Min mor har tre små der står i vores vindueskam i stuen og jeg har altid gerne selv ville have nogle. Det har jeg så nu. Jeg købte også en super fin én med hjem til min veninde Emma Line, dog i en lidt grønlig farve.
Gamle Carlsberg og Tuborg flasker. De er virkelig flotte og pynter fint. Hvis jeg gør dem ordentligt rene kan jeg også bruge dem til noget picnic halløj :)
Jeg er begyndt at se efter lamper på loppemarkeder. Jeg har allerede en der står mit sengebord, nu har jeg en til - i den fineste babyblå farve - der står på min makeup-hylde. 

Derudover har jeg fået købt en ny pung og to toppe med den fineste blondekant og fået en krystal-sten af min veninde, til at lave en halskæde ud af! :)

2 kommentarer:

  1. Er helt vild med dine 'to genbrugsfund!'

    Din blog er bare fantastisk.... Dine billeder, din stil, ja... Bare sådan i det hele taget. Jeg følger dig i hvert fald! Håber du også vil følge mig<3 Det ville betyde rigtig meget!!

    http://amalie-maria.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. -Og så hedder din blog næsten det samme som min.... Ellers så hedder min næsten det samme som din... NAAAAAJS

    SvarSlet