30. jul. 2011

Hjemme fra en fantastisk uge


Jeg er lige vendt hjem fra en helt igennem fantastisk uge på Idrætshøjskolen i Sønderborg. Det er 2. år jeg er på den højskole og det var dejligt at se dem fra sidste år og dem fra en tidligere højskole jeg har været på. Det er det fedeste i verden at tilbringe en hel uge nonstop med dejlige mennesker på ens egen alder og dyrke forskellige sportsgrene som volleyball, surfing, mountainbike, lacrosse og alt muligt andet sjovt.

Alle børn er delt op i forskellige hold. Jeg var på 94-95 årgangen og vores hold blev kaldt "Crime riders". Hele ugen har det været et gennemgående tema og vi har lavet de vildeste ting. Den sidste dag på højskole er der fest hvor alle skal bidrage med underholdning. 
Her er en video vi lavede efter en dag i Sønderborg, hvor vi lavede en masse spas og crimes med forskellige fremmede. Det var helt vildt sjovt og især det der skete i springvandet. Folk begyndte at filme og tage billeder har vi efterfølgene kunne se på vores skjulte kamera. Det er helt ubeskriveligt at være på højskole, så hvis jeg skulle fortælle mere så tror jeg ikke at jeg vil kunne stoppe igen. Jeg håber at i har nydt ferien. 

Lige nu ligger jeg i sengen med TV, computer, min kat og irriterende tømmermænd efter en sjov aften i går. 

4 kommentarer:

  1. Lyder virkelig fedt! - Kan desværre ikke se videoen? Der står den indholder nogle SME filer og kan derfor ikke afspilles? :-(

    xx

    SvarSlet
  2. hm.. det virker underligt. jeg kan godt se den så ved ikke hvad der er galt, men må lige se på det hvis der også er andre der har problemer. ellers er linket her: http://www.youtube.com/watch?v=GpRxjXw0lWU&feature=feedlik

    knus fra Sofie Louise

    SvarSlet
  3. Tak for en skøn uge, musen! Og ja, videoen er for fed! Kys, Niko

    SvarSlet
  4. I lige måde søde. Det var så dejligt at se dig igen<3 møs herfra

    SvarSlet