22. apr. 2011

Update fra New York

Så er det den sidste hele dag i New York i morgen. Det var været en helt fantastisk oplevelse, jeg elsker byen med de mange skyskrabere, caféer, shoppemuligheder og dejligt meget liv! Desværre er det størstedelen af befolk-ningen der har grim stil, kun nogle af drengene her over har tjek på moden :)

Jeg har allerede fået shoppet en del, men mit kamera driller lidt i øjeblikket så det kan være at billederne, der kommer på bloggen bliver i en lidt dårlige kvalitet da jeg kun har et digital kamera hvis mit spejlrefleks ikke dur :( Bla. har jeg fået købt en top fra den nye kollektion fra H&M, den er super smuk - i får den af se i løbet af næste uge!!

Kan se at der allerede er kommet flere dejlige læsere til, tak og velkommen :) Jeg håber at i alle hygger jer. Jeg glæder mig til at komme hjem og få lavet et ordentligt indlæg med store billeder osv. See you ;)





4 kommentarer:

  1. Superfed blog, er nu blevet fast læser! :)
    Knus Caroline
    /carolineschubert.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Glæder mig til billeder! Vil virkelig gerne til New York! Min klasse skal der hen næste år, men jeg tager på efterskole.. (:

    //Anna
    http://annaeglite.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Ej hvor er det snyd du er i New York!! Er en af mine drømme at komme dertil :)

    http://cam-stardust.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Skide lækker blog, er nu fast læser..
    håber du vil gøre det sammen med min, eller ihvertfald lige tjekke den ud..
    - xx

    ernarosenqvist.blogspot.com

    SvarSlet