25. apr. 2011

Ude godt, men hjemme bedst

Så er jeg hjemme igen! Det var dejligt at komme ind i sit eget hus og på sit eget værelse. Lige nu sidder jeg i min seng med min sovende kat ovenpå mig. Jeg trænger til søvn, så har ikke overskud lige nu til at pakke ud og finde nye køb+tage billeder(håber i forstår). Senere håber jeg på at kunne tage mig nok sammen til at løbe en lille tur, nu jeg både har fået købt løbeshort, sports bh og nye løbesko......

Hermed er en anbefaling, i har sikkert hørt om de nye løbesko der hedder Easy-tone fra Reebok, der har været en del reklamer i magasiner hvor Medina er løbeskoenes "ansigt" her i DK, men altså de løbesko er intet mindre end fantastiske, man flyver næsten mere end man løber! De er helt klart vær at kigge efter hvis i skal ud og have nye sportssko :)

Senere idag eller i morgen kommer der et indlæg, der ikke kommer til at handle om New York/mine nye køb, da jeg lige skal få "fyret det af" så jeg ikke glemmer det, da det er en ting der irriterer mig.. meget! :) Bare lige så i ikke bliver forvirrede eller tror at jeg har glemt at vise billeder fra min tur til USA.

Jeg håber at i alle har nydt ferien... har hørt/kan se at i har haft fantastisk dejligt vejr. lækkert!! :)

I just got home from New York. Right now I'm very tired so I'm going to show you pictures of my new clothing later this week :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar