26. apr. 2011

Nye køb + dagens outfit

Jeg tog lige den nemme løsning og lavede en vlog med mine nye køb fra New York. Stemme+video passer stadig ikke 100% sammen men den passer dog stadig meget bedre end den første vlog jeg lavede. Jeg håber at i synes jeg har fået købt nogle fine ting, kommentarer med eventuelle styling-tips modtages med glæde! :) 

Undskyld for video-kvaliteten!

Vlog were I show the clothes i bought in New York :)




Og så et 'dagens' udenfor :) - helt fantastisk vejr!! Jeg har min nye nederdel på fra H&M, mine nye "cykelshorts" fra Strawberry, strømpebukser fra H&M, nye hvide Converse, læderjakke fra Costumemade lånt af min skønne ven-inde(tak!) og en second hand skjorte. Af smykker har jeg forskellige vintage ringe samt ring fra Berlin, om halsen har jeg min nye halskæde jeg både har købt i sølv og guld (i får dem at se nærmere i et andet indlæg)

Todays outfit taken outside in the lovely weather :)











11 kommentarer:

  1. Kan desværre ikke se videoen.. står den er privat?
    Fedt outfit - er vild med alle dine ringe! :)

    Agnes

    SvarSlet
  2. Jeg har kommet til at sætte den til "privat" på youtube.. den burde virke nu! :)

    SvarSlet
  3. Ja, det gør den også - fine køb! :)

    SvarSlet
  4. Argh, hvor er du sød! Og SMUK! Og så er du monster lækker i det der catsuit fra AA - jeg ville seriøst ligne a bunch of potatoes i sådan en hvor det hele kan ses, men det er så sindsygt lækkert til dig!
    Forresten tror jeg den kunne være så sej med en kort top, og en læderjakke.

    Fandt i øvrigt din blog gennen linket på min nyopstartede blogroll - den er for sej!

    /////

    Anne Louise. <3

    SvarSlet
  5. Altså jeg mener at din blog er for sej.. Ikke min blogroll. Hehe. ;-)

    SvarSlet
  6. haha hvor er du sød. Tusinde tak for den dejlige kommentar :) den gjorde lige dagen skøn igen efter 3 timer meget kedeligt arbejde. Tak<3

    SvarSlet
  7. AARGH SOFI! dit værelse ligner noget fra en fancy butik eller lækker webshop. Misundelse på det groveste!! elsker ALLE dine køb og glæder mig virkelig meget til at vi skal ses ;)

    godt indlæg! elsker dine vlogs :D

    SvarSlet
  8. Tak Emma Line :D Hvornår er det nu at vi skal til Fashion Flea, jeg glemmer det konstant :)

    SvarSlet
  9. Wauw. Virkelig flotte køb!!Jeg kan især godt lide buksedragten du har på!! Coolness...

    SvarSlet
  10. hvor er din halskæde fra? du er monster lækker

    SvarSlet
  11. Det er et arvestykke fra min farmor :)

    SvarSlet