29. apr. 2011

Resten af mine køb fra USA


Øjenskygge fra Loréal - Pensel fra Elf - Guld neglelak fra NK - Nude neglelak fra Essie - Sølv neglelak fra Wet
n' Wild - Rød læbestift fra Loréal - Beige/rød læbestift fra Loréal - Lyserød læbestift fra Maybelline - Cover-
stick fra Meybelline - Foundation fra Maybelline


Træring fra ukendt mærke - Brun og guld ring fra Forever 21 - Sort og guld ring fra Forever 21 - Sølv og
blå ring 1 fra ukendt mærke - Sølv og blå ring 2 fra Strawberry.


Jeg har altid haft en ting for specielle postkort. Her er nogle fra forskellige museer og giftshops.


Guld og sølv halsringe/halskæder begge fra Forever 21


Gamle skakbrikker købt i en vintage skak butik. Jeg bruger dem som små "madonnaer" der står og pynter


Costume og Cover fik jeg købt i lufthavnen på vej til USA. Men på hjemturen var det både Elle, Harpers Ba-
zaar, Nylon, Marie Claire og Vouge der røg i håndbagagen. Utroligt tungt og er kun halvejs igennem Marie
Claire... puuha, håber på en god lang fridag uden NOGET at lave, så jeg kan kigge dem alle igennem :)


Og som det ikke var nok.. da jeg kom hjem lå mit nye Elle og ventede på mig(der denne gang ikke indehol-
der bryllups kager og kjoler og slør og blabla...) Dejligt!!

1 kommentar:

  1. Virkelig nogle fede ting du har fået med dig hjem! er misundelig over de der halsringe! de er SÅ fede ;)

    SvarSlet