22. aug. 2011

Nye køb og vigtig information


 Vintage skjorte 80 kr.
 Second hand sølv-clutch 10 kr.
 Vintage taske 125 kr.
 Vintage taske/mappe 125 kr.

Iphone - endelig blev du min. Jeg har valgt 3gs da jeg ikke bryder mig om designet på 4'eren. 


Her for tiden har jeg benyttet mig ekstremt meget af Trendsales. Både skjorten og de to tasker er købt der  igennem. Min yndling søgning er "vintage", hvor der altid dukker fede og billige ting op. Alle tre ting er også købt vintage :)

I dag begyndte NV på gymnasiet. Vi havde biologi hele dagen, det var faktisk ikke så slemt og vi havde en virkelig sjov lærer. På onsdag tager jeg med min veninde Ida til Lyngby Storcenter for at finde nogle sorte Vans, jeg har virkelig gerne ville have nogle i sååå lang tid og nu føler jeg at tiden er inde :-)

Og så lige lidt andet information:

Onsdag d. 24/8 er det sidste chance for at deltage i mit give-away!!! Vinderen bliver trukket om aftenen og pakken vil blive sendt dagen efter(hold derfor øje med bloggen og jeres mail, det kan være at Du er den heldige vinder)

Jeg har også lagt lidt nye fede ting på salgsbloggen og i løbet af i aften vil der komme endnu flere. Der er derudover også blevet lagt billeder ud, hvor jeg har tøjet på - på de ting, hvor i har bedt mig om det!

1 kommentar:

  1. Lækre indkøb! Man skulle da være et skarn, hvis man ikke liiiige tjekkede TS ud :) Sjovt du nævner det, jeg skal selv have NV for første gang i morgen!

    Fortsat god tirsdag.

    xoxo Caroline
    www.icarolinesverden.blogspot.com

    SvarSlet