20. jun. 2011

En dejlig dag






Jeans//Cheap Monday - Shirt//H&M - Watch//Vintage - Blazer//H&M - Shoes//Vagabond - Belt//Levi's

Hvorfor er den her dag bare dejlig?:

1) Jeg fik 12 i mundtlig fysik/kemi
2) Jeg har sommerferie
3) Min mor ville give mig noget fordi at jeg er "sådan en dygtig pige". Det resulterede i tur til Ballerup Centeret og efterfølgene en smuk hvid blazer(se billede) fra H&M's conscious collection 
4) Jeg fandt endelig de sko jeg havde savlet over i snart en måned, og de sidder perfekt! (se billede)
5) Min mobil og facebook chat kører konstant for at planlægge diverse dejlige aftaler med mine skønne veninder
6) Jeg ligger på sofaen og har følelsen af, at jeg overhoved ikke behøver at lave noget skolerelateret indtil den 17 august.
7) Jeg kan faktisk slet ikke fatte at den her dag er så dejlig.. det gør den endnu mere dejlig. Årrh jeg er glad :)

My outfit today. The blazer is a present from my mom, we bought it today. I love it, and I love my new shoes!! Today I finished my final exam. I got the highest grade :) Now I'm enjoying my vacation. 

3 kommentarer:

  1. Rigtig fint ur :)
    Fedt med alle de gode ting, din dag har indeholdt :)

    Kig gerne forbi:
    http://itsmypassions.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fedt outfit. Er især vild med dit ur! Og dejligt med en skøn dag :-)

    xx

    rockyourimage.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Søøøød blog. følger dig nu!

    håber du også vil følge mig :-D

    http://amalie-maria.blogspot.com/

    ps. du virkelig smuk!

    SvarSlet