24. jun. 2011

DIY shorts

Jeg har længe været hook på nogle bløde jersey shorts, og min da min mor købte nogle knælange shorts til min lillebror prøvede jeg at smøre dem op, og ja det var da lige de shorts jeg havde ledt efter - så jeg smuttede i H&M og købte de samme shorts fra H&M's børneafdeling til drenge, så klippede jeg 7 cm. af i bunden og rullede dem op :) Billedet her er med min brors shorts inden jeg selv fik købt dem, derfor er det hvide/bunden af shortsne tykkere end mine egne nu er, da min bror nok ville blive utilfreds hvis jeg klippede i hans nye shorts. De kostede forresten 79 kr.

DIY/H&M shorts I made the other day

9 kommentarer:

  1. looking great :)

    LOVE
    minnnja

    Hope you like to enter my giveaway!

    http://minnja.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare seje!
    Vildt god ide:)

    comeasyouare-mvh.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Sikke nogle utroligt fine shorts!
    Og så ser de bare dejligt behagelige ud også :-)
    Jeg følger straks din smukke blog,

    xx

    SvarSlet
  4. Tak piger!! :D

    knus fra Sofie Louise

    SvarSlet
  5. Dét er et tip, man kan bruge til noget! Tusind tak :D

    SvarSlet
  6. Det ser rigtig godt ud, og det kan være det skal prøves :-)!

    http://thoughtswrittenbyjosephine.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. de er så seje! har selv et par næsten magen til fra samsoe samsoe - der er ikke noget mere behageligt end jersey shorts (:

    SvarSlet