15. jun. 2011

Boys and their sense of style





Mange drenge går i det såkaldte fodbold-tøj, pop-tøj.. eller tøj man ikke engang kan kalde for en stil. Men der er også nogle drenge, der går op i hvad de har på(nu tænker jeg - går op i tøj der ikke nødvendigvis kommer fra mærker som WESC og Humör osv.) og ser anderledes ud i stilen, i stedet for at falde ind i mængden. Det kan jeg ligeså godt indrømme - ja jeg falder meget lettere for en fyr med en alternativ og anderledes stil, da det viser på en eller anden måde at fyren er mere selvsikker, end hvis han gik i det tøj som så mange andre går i. 

Nå men netop disse fyre kan faktisk inspirere mig meget mere end så meget andet, så jeg ville lige dele nogle billeder af fyre med(efter min mening) god stil. Jeg håber også at i kan få noget inspiration ud fra billederne.

Jeg elsker f.eks. den helt hvide skjorte under denimjakken på billede nr. 2 og de ørkensko på billede nr. 4 skal jeg helt klart have købt mig.. måske minus den røde sål :) Jeg elsker måden drenge kan være klædt så afslappet og stadig ser det pisse fedt ud.. 

Og så for at hoppe hen til et helt andet emne.. mine Nelly sko kom idag og de er alt for store ARG! jeg bestiller aldrig mere sko fra Nelly. 

Pictures of boys with (in my oppinion) good sense of style. My shoes arrived today, and they where way to big :(

4 kommentarer:

  1. "Det kan jeg ligeså godt indrømme - ja jeg falder meget lettere for en fyr med en alternativ og anderledes stil, da det viser på en eller anden måde at fyren er mere selvsikker, end hvis han gik i det tøj som så mange andre går i." - Nej, hvor kunne jeg bare ikke være mere enig, Sofie Louise! Jeg elsker, elsker, elsker når drenge skilder sig ud, og selvom de ikke er de største skønheder, kan jeg opbygge et mayor crush på no time. ;-)

    SvarSlet
  2. hahaha nemlig, det gør virkelig meget at en dreng har en lækker stil! :)

    SvarSlet
  3. AGREE. Er klart mest til stilen på første billede! W..o..w! Din blog er netop lige landet som min ynglings af en million (som jeg læser!). Den er bare lige mig! (+din stil) Keep the good work!

    SvarSlet