19. maj 2011

Taske sælges!!

Jeg tager til Sverige i denne weekend for at fejre min lillebrors fødselsdag i vores sommerhus sammen med famil-ien. Derfor kommer der ingen indlæg, da jeg ikke har haft tid til at forberede nogle og vi tager afsted om en times tid. Jeg håber at i alle får en dejlig weekend og igen tusind tak fordi at i følger med :)

Forresten sælger jeg denne lækre taske i kernelæder, da jeg ikke får den brugt. I de ringe hvor remmene sidder fast er læderet dog løst, men de kan sættes på med lim :)
Jeg regner med at sælge den på loppemarked eller Trendsales, men ville lige give jer chancen først. Min mind-stepris er omkring 300-350 kr. da jeg ikke har fået den brugt.

Kom med et bud!

I'm going to Sweden to celebrate my brothers birthday, unfortunately I wont be able to blog. 

9 kommentarer:

  1. Er lige begyndt at læse din blog fast hver dag, og synes den er rigtig skøn! :) Du er god til at finde nogle fede inspirations billeder, thumbs up!
    Den taske der burde man vel lige overveje at tjekke sin pengepung om der er penge nok til den, for hold fast den er lækker!!

    SvarSlet
  2. hvad er målene ? jeg er nemlig rigtig interesseret i en weekend taske!

    SvarSlet
  3. thank you so much, you have no idea how much it means to me :) super suppperr cute bag by the way! i've been on the lookout for something similar with no luck quite yet :(
    btw youre gorgeous
    xx http://highwaiisted.blogspot.com

    SvarSlet
  4. vil du ikke tage et billede hvor du holder den ved siden af dig selv, så man lige kan se hvordan den ser ud over skulderen på én. ;-)
    /AC
    www.lyrogac.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Lovely blog, I'm definitely following! Please follow back if you feel like it:)

    Kisses

    whywaittill1111.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Åh den er godt nok fed...

    super flot blog - tjek gerne min
    <3

    www.cecilieismyname.blogspot.com

    SvarSlet
  7. elsker den elsker den elsker den!

    SvarSlet
  8. hejsa, er tasken solgt?
    karinasrce@hotmail.com

    SvarSlet