30. maj 2011

Dagens kluns i overraskende godt vejr!



Shorts//Levi's   Skjorte//H&M's herreafdeling   Ur//Loppefund fra igår til 20 kr. (fandt ud af at det virker/går, da jeg skulle tage billedet)

I dag er min læseferie for alvor startet. Det var lækkert lige at kunne sove et par timer ekstra, men grundet massivt over-forbrug fra min side har min mor lukket vores net, hvilket ikke umiddelbart er en strålende nyhed.. jeg har dog fået lov til at komme på en times tid om dagen, hvilke egentlig er okay ellers får jeg ikke lavet noget, som helst der har med eksamen at gøre. Jeg fik dog taget et dagens i det skønne vejr (tænkt at det regnede hele weekenden?!)

2 kommentarer:

  1. always look on the bright side of life, kan altså heller ikke koncentrer mig om eksamerne når facebook sidder der og lurer hele tiden. Så syntes egenligt du er en smule heldig med det net at det lige præcis skulle falde sammen med at du skal til at koncentrer dig om eksamerne :)

    SvarSlet
  2. Fedt ur - og så til en 20'er. Sikke et kup!

    - Anne

    SvarSlet