3. apr. 2011

Farvel

Hej skønne læsere i morgen tager jeg afsted til Berlin med min klasse og parallelklasse. Jeg har været der én gang før hvor jeg forelskede mig pladask i byens charme, markeder og små sidegader fyldt med hyggelige caféer og restauranter. Jeg glæder mig så meget til at komme afsted, men desværre betyder det nul blogging ;( Heldigvis kommer jeg jo tilbage.. nærmere betegnet lørdag og der + ugen efter vil jeg prøve at gå igang med et lille projekt  der indebærer et how-to-style-tema, og her har jeg brug for jer! - i må meget gerne skrive en kommentar med en tendens eller ét item i vil have mig til at style. Jeg ved ikke endnu om stylingen kommer til at blive i form af collage, inspirationsbilleder eller om det bliver billeder af mig selv samt mit eget tøj :)

Hvis i synes det lyder interessant så smid lige en kommentar i feltet :) Jeg glæder mig til at læse jeres respons når jeg vender hjem. Jeg håber i alle får en god uge! Vi ses :)

I'm going to Berlin so I wont be blogging until next weekend, while I'm gone it would be lovely if you would think about a item or a trend you would like me to style. Please write your thoughts down as a comment :) See you!










1 kommentar:

  1. ER VILDE MED DE BILLEDER ! -de var et hit!
    hvor var de fra? x

    SvarSlet