13. mar. 2011

UPDATE OG LIDT DEJLIGT TIL ØJNENE

Så starter der snart endnu en uge. Det har været dejligt med lidt weekend :) Jeg har faktisk ikke lavet det store. Bare hygget her hjemme og så lige været en tur i svømmehallen med Michala inden hun skulle på arbejde. Derudover var jeg i KBH med min muddi i fredags, hvor jeg købte nogle ret fede støvler i en second hand butik. Jeg har ikke lige fået taget et billede af dem.. men det kan være at de kommer med på et "Dagens" så i kan se dem :) Så har jeg også lige fået købt 2 par solbriller over Den Blå Avis.. nu solen er på vej kunne jeg ikke lade vær. Det er de 2 første billeder.



Og så til lidt inspiration:












Hvad synes i om mine nye solbriller og har i haft en dejlig weekend?

xx
Sofie Louise

1 kommentar:

  1. Sikke nogle flotte inspirerende billeder :)

    /Emma

    www.w-l-a.blogspot.com

    SvarSlet