16. mar. 2011

MIN FØRSTE VLOG

Ja nu kom tiden så til mig, her kan i se de ting jeg har købt for nyligt :) Kom gerne med en kommentar om både hvad i synes og mine køb og så selvfølgelig om det at jeg prøver at lave en video-blog. 

Og forresten, so sorry for det meget grimme "start-billede", men ja.. vi kan vel ikke alle være smukke mens vi blinker og samtidig trykker "optag". 

Min mund og lyd passer heller ikke.. skriv hvis i har tips til hvordan man får det rettet :)



xx
Sofie Louise


FØLG OGSÅ VORES BLOG MED BLOGLOVIN

og og og og... husk at skriv jeres blog-adresse i kommentarfeltet på et af de tidligere indlæg, og del vores blog på jeres. Vi vælger 3 blogs vi anbefaler på bloggen om 5 dage!!!!

5 kommentarer:

  1. Flere video blogs! DU er sød ;) og fede ting, jeg låner din noah noah skjorte by the way ;)

    SvarSlet
  2. YOU ARE THE SWEETEST! MORE VLOGS <3

    SvarSlet
  3. Din stemme er rigtig sød, og fine køb!! ;)

    //anna
    http://annaeglite.blogspot.com/

    SvarSlet