28. mar. 2011

Forandring

Hej piger! Jeg har en sørgelig nyhed. Michala og jeg blogger desværre ikke sammen mere. Jeg fortsætter med at have Notes mens Michala ind til videre stopper med at blogge, hvis hun opretter en ny blog får i det selvfølgelig afvide. Jeg håber stadig at i vil følge bloggen og kommentere (det super skønt at læse og svare på jeres fine kom-mentarer)

Derudover vil der komme til at ske nogle ting med layoutet som jeg håber i er ok med :) Det skal nok blive super flot. Derfor er der tidpunkter her de kommende dage, hvor bloggen højst sandsynligt vil se underlig ud hvis jeg lige i det øjeblik er ved at redigere i layoutet.

Ud over at 2 er blevet til 1 og layoutet bliver anderledes er det de samme indlæg som f.eks. dagens outfit, mode-opdateringer, videoer og andre notes der kommer på bloggen ;)

Tak til Michala fordi at hun har blogget på Notes. Skønne tøs!


xx
Sofie Louise

Som i kan se er jeg allerede gået i gang! I må meget gerne kommentere på layoutet. Hvordan fungerer det. Hvad er pænt/grimt? :)

1 kommentar:

  1. Kan super godt lide det nye lay-out! fint og enkelt ;) love your blog !

    SvarSlet