6. mar. 2011

Endnu en weekend

Så er weekenden ved at være slut. Troede egentlig at det ville blive dejlig med både fest fredag og lørdag. Dog udviklede fredags-festen sig til hyggeaften.. hvilket var fint, men også lidt ærligt når man havde andre forventninger. Det endte med at min veninde Anna(som jeg har boet hos i weekenden) og jeg sov derhenne sammen med 3 andre i 1 seng.. puha har godt nok aldrig sovet så dårligt. Det var dog stadig hyggeligt med lidt druk og snak hos søde Laura, se hendes blog HER.

Den anden fest var på min skole, det var ligesom gallafest, bare kaldet lanciers fordi det er den dans man danser. Maden var desværre meget dårligt og festen var general kedelig og bestemt ikke 210 kr. værd (jeg kunne have fået noget tøj for de penge!!!)

Nu sidder jeg med en dejlig kop kaffe hjemme hos mig selv, ovenpå lækre pandekager Anna's far var så sød at lave til os i morges :) Om lidt skal jeg igang med synopse til  mundlig prøveeksamen i fransk øv øv øv øv! 

Nå det var meget brok på én gang :) hæhæ.. Jeg håber at i alle har haft en dejlig weekend.

Her er nogle af de outfits på Stylegallery der ligger under mine "gemte outfits" enjoy.








xx
Sofie Louise

1 kommentar:

  1. Er vild med det første og sidste look!:-)

    Stinesclothes.blogspot.com

    SvarSlet