29. mar. 2011

Conscious collection


H&M har lanceret en ny kollektion som i nok har set på diverse blogs! Kollektionen består af tøj til både kvinder og mænd, hvilket i alt er 61 pieces. Alt tøjet er enten økologisk eller genbrugsmateriale og derfor meget miljø-venligt - hvilket man ikke fornemmer på prisen, der stadig er meget lav!
Jeg har længe ville ind og se priserne og flere billeder fra kollektionen. Nu har jeg endelig fundet det og ville lige dele linket med jer! De billeder jeg har lagt ind her er de fire pieces i kollektionen jeg er mest vild med! Især de fine shorts og kjolen.

Se prislisten her: Conscious Collection price list (vælg evt. "Danmark" under download og se prisen derfra) 
Se bl.a. video og resten af billederne af kollektion her: Conscious Collection

H&M has launched a new collection and I love it! Click on the links above for more information! :)





5 kommentarer:

  1. De shorts er jeg også bare HELT skudt i! Kan lige forstille mig dem med solbrun hud, grove støvler, raybans og en løs top - ooh yes! Tak for tippet med prislisten, den skal jeg lige have kigget på :)

    Go dag!

    /Simone
    www.fashionmanifest.dk

    SvarSlet
  2. Hej Sofie. Besøg min anderledes blog, hvor jeg fortæller mine dybeste hemmeligheder. Min identitet vil være anonym, men jeg lover - det bliver sjovt at følge med. Og alle hemmelighederne er sande.
    xoxo

    SvarSlet
  3. Hej Sofie Louise!
    Super, super fin blog du har, den er virkelig naturlig.. hvis man kan sige det?
    Er helt enig med dig, og ligesom Simone er jeg oså ret skudt i de hvide shorts ;-)

    kig forbi hvis du lyser.. http://johannessss.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Jeg elsker de hvide shorts !!!!
    De er så fede !!!!;)
    Fin blog du har dig, er blevet fast læser, glæder mig til at følge dig:)
    -Tina

    SvarSlet
  5. Den hvide top nederst til højre og de hvide shorts er virkelig flotte:D

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/
    _

    SvarSlet