4. feb. 2011

Diverse godter

Årrh endelig fredag. Skoleugen er slut og nu skal livet nydes i en afslappet stemning, Michala og jeg startede allerede på vej hjem fra skole med en kæmpe muffin :) Nu sidder jeg og på mit værelse, hører Tina Dicow og drikker te.

Jeg ved ikke om i har bemærket det, men igår oprettede vi en salgsblog her på Notes. Nu er den officielt åben og der ligger allerede en sweater og et par sko. Salgsbloggen vil du kunne finde øverst i højre side af bloggen, ellers klik HER.

Ud over det er mine læderstøvler fra Trendsales endelig kommet :) De er super fine.



Ud over, at jeg købte støvlerne var jeg forbi den lokale genbrugsbutik med Michala og nogle af min andre veninder, hvor jeg købte den grå bluse/kjole for 35 kroner og endnu et par læderstøvler, denne gang i sort og mørkeblå til 25 kroner. 



 


Så er jeg kommet til at købe endnu et par sko over nettet(ups). Jeg fandt dem på Bianco's hjemmeside på udsalg og jeg kunne ikke stå for dem, nu da jeg har fået dem hjem er jeg helt vild med dem! De sidder perfekt  og jeg fortryder overhoved ikke mit tredje skokøb over tre dage :)


Derudover kom min mor hjem med en super smuk bluse til mig, hun havde købt den på udsalg til kun 50 kroner!! Da jeg synes at den blev for nedringet pga. de tunge perler band jeg et bånd rundt om ryggen på blusen, så den nu sidder rigtig fint. Jeg glæder mig allerede til at bruge den :)


... og så lige et billede af dagens kluns, selvfølgelig med mine nye sko! 


Second hand skjorte. Gina Tricot bukser. Bianco wedges. Vintage ringe.

Gud et langt indlæg, jeg håber ikke at i blev helt forpustede af at læse ;) Hvad synes i om mine køb, nye bluse og dagens outfit?

xx
Sofie Louise

1 kommentar:

  1. Fantastisk tøj/sko!

    http://onlybelieveonit.blogspot.com/

    SvarSlet