18. jan. 2011

Two must-have accessories according to me!


 1.
Store ringe med specielle former eller farver.
På billedet har min veninde Caroline 2 store ringe på. En guld løve-ring og en sølv ring.
Big rings in different shapes or colors.


2. 
Flere ure på samme arm.
Jeg er blevet ret vild med at bære to ure på samme arm, det ser super fedt og anderledes ud. Hvis du ikke har lyst til at investere i mange dyre ure, kan du gå på loppemarkeder eller i genbrugsbutikker og finde gamle ure. Her har jeg mit Rolex loppefund og mit meget gamle ur fra Trissot, arvet fra min farmor, på. Begge ure går dog ikke, da jeg bruger dem som smykker frem for noget praktisk.
Several wachtes on the same arm.

Hvad syntes i om ur- og ringeidéen og hvad er jeres accessories must-have?

xx
Sofie Louise



Ingen kommentarer:

Send en kommentar