6. jan. 2011

New Years Eve

Jeg havde planlagt en dejlig, men stille nytårsaften, med min veninde Frederikke og hendes familie. Det er en tradition at spise og nyde aftenen sammen, men i år savnede vi lidt action og fest. De fleste af de ting vi havde planlagt blev aflyst, og i sidste øjeblik besluttede vi os for at blive hjemme. Alligevel havde vi en fin aften og det var ret hyggeligt, men jeg har lært, at jeg er nødt til at planlægge i god tid. Jeg håber, at i alle havde en dejlig nytårsaften!

I had a lovely but quit New Years Eve with my friend Frederikke and her family. It’s a tradition to eat and enjoy the evening together but this year we missed a little action and party. Most of the things we had planned were canceled and in the last moment we just decided to stay home. We had a fine evening and it was pretty good after all but I’ve learned that I have to plan well in advance. I hope you all had a wonderful New Years Eve!



Frederikke:
Mørkeblå kjole købt i "Zanca Sonne" på Gammelkongevej
 Sorte sko fra Topshop

Mig:
 Sort stram kjole fra "Monki"
Sorte second hand skjorte
Brune læder sandaler fra "Ten Points"
Vintage ringe
xx
Sofie Louise

2 kommentarer: