H&M er stolte af at præsentere den første eksklusive kollektion på det svenske marked designet i samarbejde med den svenske modeblogger Elin Kling. Kollektionen vil blive solgt fra den 3. februar i 10 butikker i henholdsvis Stockholm, Göteborg, Malmø og Uppsala. 10% af salgsprisen går til UNICEF.
Kollektionen består af ni lækre stykker tøj samt to stykker tilbehør. Stilen er moderne, lys og minimalistisk med indflydelse fra bohemestilen. Udtrykket "Less is more" har en vigtig betydning i kollektionen. Resultatet er en stærk og klar kollektion med lækre materialer. Det hårde, seje og skulpturelle, og de bløde, draperede og feminine stoffer passer godt til både H&M og Elin Kling.
- ”Det føles godt at kunne tilbyde vores svenske kunder en eksklusiv samling af Elin Kling. Som en af Sveriges største modemesse-profiler passer Elin Kling til vores modebevidste kunder”, siger Sofia Jegerborn, marketingsdirektør for H&M i Sverige.
Jeg syntes selv, at noget af tøjet(læderjakken, tilbehøret og det skinnende jakkesæt) er super lækkert! Det er virkelig ærgerligt, at H&M kun lancerer kollektionen i Sverige. For jer, der heller ikke har mulighed for en tur til Sverige, og risikere, at alt er udsolgt, må vi bare bede for, at kollektionen bliver en så stor succes, at den kommer til Danmark. Hvad syntes i om kollektionen?
H&M is proud to present the first exclusive collection on the Swedish market designed in company with the Swedish fashion blogger Elin Kling. The collection will be sold from 3th February in 10 stores in Stockholm, Gothenburg, Malmo and Uppsala. 10% of the sales price goes to UNICEF.
The collection consists nine delicious pieces of clothing and two pieces of accessories. The style is modern, light and minimalistic, with influences from bohemian style. The phrase "Less is more" has an important role in the collection. The result is a strong and clear collection of exquisite materials. The hard, tough and sculptured, and the soft, draped and feminine fabrics fits well with both H&M and Elin Kling.
- “It feels great to be able to offer our Swedish customers an exclusive collection by Elin Kling. As one of Sweden’s biggest fashion-profiles Elin fits our fashion-conscious customer perfectly”, says Sofia Jegerborn, marketing director at H&M in Sweden.
Sofie Louise
Ingen kommentarer:
Send en kommentar